2011. február 23., szerda

A csap csepeg...

A tétlenség a legrosszabb, amit az ember munkanélküliség ideje alatt magával tehet.

Mivel borzasztóan "agyalós" típus vagyok, ha nem foglalom le magamat semmivel, előbb-utóbb ideg összeroppanást kapok, hogy nem találok állást. Csak ülök a szobában, szétküldöm az aznapi önéletrajz adagot és hallgatom, ahogy csepeg a csap.

Ezért aztán a legkézenfekvőbb dolgot találtam ki: Tanulni fogok!

A legtöbbször azért nem merek megpályázni állást, mert angolul kellene tudnom. Megvan az alapfokú írásbeli és szóbeli nyelvvizsgám és anno elkezdtem felkészülni a középfokra is, de amikor a vizsgán elhasaltam, annyira elment a kedvem és az önbizalmam az egésztől, hogy ha csak meghallottam/megláttam az angol szöveget, ki tudtam volna menekülni a világból. Sokszor kényszerítenem kellett magamat, hogy egy-egy mondatot elolvassak.
A jelenlegi munkámhoz ugye nem szükséges angolul tudnom, bár néha a főnököm megkér, hogy folytassak le egy-egy levelezést külföldi áruházakkal, amikor onnan rendel magának valamit, dehát az édes kevés és ami a lényeg, nem beszéd!

Ma még van állásom, de nem tudom meddig, úgyhogy el is kezdem a tanulást. Első körben átnézem a nyelvtant.

Tehát, Te sem hallgasd, ahogy hálót sző a pók a sarokba, foglald le magadat valamivel! Ez lehet akármi igazából, még az sem fontos, hogy tanulás legyen, a lényeg, hogy az agytekervényeidet pihentesd, hogy ne felesleges dolgokról gyárts összeesküvés elméleteket, hanem valami hasznossal töltsd el az időt, ha még örömödet is leled benne még jobb!

Tudom javasolni egyébként a kézimunkázást is! A youtube-on rengeteg video segít abban, hogy mit hogyan kell és hát az internet kifogyhatatlan információ halmaz! Még pénz sem kell hozzá, hogy tanulj valamit!

Hajrá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése